Motocykl Yamaha XSR125 Legacy to hołd dla bogatej historii linii XSR. Specjalna edycja tego motocykla wygląda imponująco, dzięki unikalnemu malowaniu zwanym „Historic Black”, które otula motocykl w lakierze błyszczącej czerni zdobiącej srebrnymi i złotymi pinstripami na baku. Dodatkowo lakier zawiera srebrne akcenty na osłonie przedniej, złote logo firmy oraz srebrny dwuczęściowy kaptur tłumika aluminiowego.
Najbardziej imponującym elementem wizualnym jest jednak specjalny złoty obręcz koła opasana w oponach wielozadaniowych. Nie tylko one sprawiają, że motocykl wygląda ekskluzywnie i stylowo, ale także dodają do niego retro uroku, co można było się spodziewać po motocyklu nazywającym się „Legacy Edition”.
Poza tymi elementami, reszta motocykla pozostaje taka sama jak w standardowej wersji XSR125. Silnik o pojemności 124cc, jednocylindrowy, generuje 14.7 KM i 8.5 lb-ft. Silnik jest umieszczony w charakterystycznej ramie delta box Yamaha, wraz z 37mm widełkami USD i monoshockiem dla optymalnego tłumienia drgań.
Funkcje XSR125 Legacy Edition również pozostają takie same jak w standardowej wersji XSR125, w skład których wchodzą przednie i tylne światła LED, zegar negatywny-LCD oraz ribbed single-piece seat. Yamaha jeszcze nie ogłosiła oficjalnej ceny XSR125 Legacy Edition, ale firma sugeruje kontakt z najbliższym dealerem. Cennik standardowej wersji XSR125 w Europie to 4990$.
Motocykl będzie dostępny w salonach od czerwca 2022 roku.
Specyfikacja:
- Wysokość siedzenia: Średnia (815 mm)
- Waga: Lekka (140 kg)
- Pojemność zbiornika paliwa: Średnia (10,0 litrów)
- Spalanie: 2,6 l/100km
- Zasięg: 386 km
- Prędkość maksymalna: 129 km/h
- Pojemność: 125 cc
- Moc: 15 bhp / 11 kW
- Stosunek mocy do masy: Niski (0.107 bhp/kg / 0,080 kW/kg)
- Czerwona linia: Wysoka (11 000 obr./min)